salam
tadi aku exam dpeh atau dgn nama panjang yang ngada2 tu...Introduction to history of english..
mmg ngada2...
punye la susah...
smlm aku stady la pas isyak...sampai kol 9...
pastu aku tdo sampai kol 10...
bgn2 tu aku pun stady la balik dgn harapan aku lebih segar setelah memejamkan mata selame lebih kurang sejam....yang ado la sejam kan....
aku pun stady punye stady....
bile nak recall balik...aku xdpt nak recall....
recall punye recall....tetap xdpt...
rupenye aku xphm lansung bnd tuh pasal ape...
tbe2 reza datang...membawa perkhabaran yang indah...
iaitu
"jom la kte stady kat bilik a.zul..dieowg dah stady banyak"
aku dgn segan silu pun bersetuju la...
peri la ke bilik a.zul..............
arakian sampai di bilik a.zul....
aku melihat buku di sana sini.....
owh...mereka masih lagi stady.........
pastu aku suh la a.zul ceritakan pe yang die paham...
die pun cite la.....dgn bersungguh2 nye
aku pun dgn khusyuknye mendengar...
owh macam tuh je....
paham la skit........
pastu aku pun balik bilik aku balik...
nak tdo...
xthan dah ngan ketensionan...
pukul 1.30 am...
aku baring...
tit tit...bunyi hp...
"a.zul : dah2 la..g tdo"
aku pun reply balik
"aku : yela2 tapi takot"
pastu die reply lagi.....(malas aku nak taip)
aku sgt2 lega sgt a.zul pun dah nak tdo...
aku mmg xske tgk die stady lebiy..
sbb lagi lama die stady lagi byk la ilmu die ade....(dengki kan?)
aku pun dengan gembiranye tdo...
time aku nak tdo tuh...
tbe2 aku dgr ade owg ckp ngn azizie
"ko nak g tapah ke?"
aku dgn memasang telinga...
trus tnya dia
"btol ke ko nak g tapah?"
die membalas balik kata2 ku
"ye...nak order ke?"
aku pun memikir panjang dan sambil tu aku msg zarif
"zarif....ko nak tempah nasi tapah ke?"
zarif pun reply...
"aku mcm ko la"
maknenye die ikot aku....
aku dah kompen2 la NAK !
pastu aku pun meneruskan tdo aku...
kol 4.30 am aku bgn utk sahur...
alangkah gembiranya aku tgk atas meja aku ade nasi aku dan zarif....
yabedabedu !
aku pun msg zarif suh tun makan....
pastu kteowg pun mkn la..........
(panjang lagi cte die...tapi aku mls nak taip pnjg2)
kol 7.30 am...
aku bgn utk bersiap exam dpeh kol 9 am....
dah ready2 sume ni...
slip
kad matrik
alatan tulis
bj LV
suar D&G
lengkap !
dengan berkobar2 la aku g nak jwb...
sampai dpn pkk...
aku kol la mak aku ngan nenek aku...
minta restu...
minta doa...
sediy sih dgr suara dieowg...
sbb aku tau aku akan jatoh sem ni...
susah2 gle exam2 kali ni...
dah msuk pkk tu aku pun tros jwb exam...
pnuh dgn tawakal di hati....
pastu kol 11 am dah abes....
balik bilik........
pastu aku pun terjaga dari lena kol 5.30 pm

siap2…

semayang asar

pastu g bazaar…

ramai plak yang tempah ngan aku

nasi ayam

air soya

kuih

nasi lemak

roti john

n mcm2 lagi la…

mmg sedap la…

pastu aku pun berbuka la ngan zarif n azizie…

ditemani dekwan…

di bilik P8-314-D…

sangat2 suram berbuka tanpa ditemani pn Norma dan Keluarga…

pastu aku pun start stady DPNA dgn nama panjangnye…

Asas pendidikan dan keguruan Islam…

Sampai la kol 10 pm…

Pastu aku taip la blog ni…

Penat sih…

2 je nak bgtau...


! أشكركم على القراءة

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 berceloteh.: