salam
kaifahulukum...
dah lame aku x update blog...
tau sbb pe???

kat uma xde mase nak on9...
sbb keje aku tdo je...
membesarkn pwot yg dah mmg besa ni...
huhu....
masa cuti seminggu sempena menyambu h1ni aritu...
aku asik lepak kat kl je...
bowink sih dok uma...

xpe2...kte tros ke agenda kte...
jeng jeng jeng...
aku sbnarnya takot...
takot nak jwb mcm mane kat tuan direktor inflakasta ni...
ade je bnd tak kna...
nape cuti seminggu?
nape xwat 12hb?
nape x ready lagi?
nape x itu nape x ini...
naik tension aku...
snang2 x payah wat drama la...wat exam betulis je...
die nak sgt 12hb mesti sbb die dah ajak sape2...huhu sowi ye tn haji...sya pun xtau yg penyakit babi ni nak dtg kuis...huh sengal !
so.............
postpone tarikh ke 19hb...
ade seminggu lagi...
so byk mase lagi...
byk mase pale hotak aku...
dah la byk bnd x settle lagi ni...
tapi nasib bek crew2 aku bekerja keras...
pelakon2 pun dah mule serasi ngn skrip...
alhamdulillah...

yg menjadi ketensionan aku lagi satu....
lighting...!
kesian sih a.amir...
keje die tough...
but i know u can do it...
i'll help in every way...

pesan utk kawan2 aku...
tesl + pi
korg jgn la gado2 dah...
xkesah la antara laki ngan pompuan
atau
lelaki ngan lelaki
atau
pompuan ngan pompuan
korg kene ingat.........
korg ni family...
bilangan kita 29 je weh...
bkn beratos2 pon....
gado la mcm mane skali pun...
tup2 ko jumpe gak die dalam kelas en...
xsyok la mcm tuh....
antara kita ni memerlukan satu sama lain tau...
nanti g aktiviti ape2...
kite antara kite...
tu yang aku xmo kte msm2 muke...tarik2 muke....
ok?
even gado skalipun...kte ngalah la...
bkn bermakna kte kalah...
xde istilah kalah menang pun dlm frenship ni...
korg de 4 sem lagi...
pastu nak gado pun gadola...[hope not]

aku windu suasana kte kat shortsem...
meriah sih...
tapi skrang dah hambar...
bole x kte jernihkan balik??

ps=Penyu…aku nak ko yg time shortsem…bole x? family kan…=P


! أشكركم على القراءة

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 berceloteh.: