cerita yg xenak lagi !

salam...
kaifahalukum...

erm........
ade lagi benda yg x suke aku dgr...
it's all bout fwenship....
mane kowg punye semangat ukhuwah...
masing2 dok ckp..
"ukhwah fillah abadan abada"
abadan abada pebende nye kalu stakat bnd kecik pun dah dapat merenggangkan kte sume...
tidak penah kowg pikir ke...
korg gado...korg bermasam muke...korg nak majok2....owg len pun terasa tau...
aku bkn pe...bkn nak ckp diri aku bagus n kowg xbagus...
tapi sedarla hakikat kte cume plajar ipts...s untuk SWASTA...
sape2 je bole masuk...
so ikhlaskan hati la dalam berkawan n menuntut ilmu...
i mean.........
kte dr mcm2 background....
xpayah sgt la kowg pentingkan diri...
kowg xpayah prasan la yg owg len akan ikut care ko...
masing2 sudeh !
aku x ske owg len konkong idup aku...inikan lagi pula kowg...
mesti kowg x ske gak kan???
tpu la kalu ade yg ske.............
so.....
kowg jgn expect yg kwn2 kowg akan ikut care ko...kna ikut rentak ko...kna jage prasaan ko...
sdangkan perasaan die ko x pna amik tau pun...
so berpijakla di bumi Allah ni dgn nyata ! bkn lagi khayalan sendiri !
cube tanamkan perasaan mengalah dan memahami dlm diri agar kau tidak tersesat kerana ego mu...
lagi satu....
aku xske kowg mendoakan supaya Allah membalas pe yg kwn kowg wat...
sbb Allah tu Maha Mengetahui dan Maha Adil...
pandai la Dia nak hukum hambanya mcm mana...xpayah nak mengajar Dia...
barakallah...


! أشكركم على القراءة

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 berceloteh.: